سولفات پتاسیم کی لیف 2 کیلوگرم

سولفات پتاسیم کی لیف 2 کیلوگرم k leaf

سولو پتاس کی لیف K-Leaf-Bazargankala کی‌لیف از دو عنصر پتاسیم و گوگرد که از عناصر اصلی گیاه هستند، تشکیل شده است که کمبود آن‌ها در خاک و گیاه منجر به کاهش عملکرد و کیفیت محصول می‌گردد. کود کی‌لیف با قابلیت حل صد در صدی در آب می‌تواند سبب جلوگیری و رفع سریع علائم کمبود دو عنصر پتاسیم و گوگرد در گیاه گردد. بعد از ازت پتاسیم مهمترین عنصر پر مصرف در گیاهان است که درصد بالایی از مجموع عناصر مورد نیاز گیاه را به خود اختصاص داده است. وجود عنصر پتاسیم در درختان میوه موجب افزایش طعم، رنگ و کیفیت میوه ها شده در نتیجه بازار پسندی این محصولات را افزایش می­دهد. ویژگی های کود پتاسیم و گوگرد: تامین پتاسیم و گوگرد به صورت محلول پاشی جهت بهبود کیفیت و عملکرد میوه حلالیت بسیار بالا نسبت به سایر کودهای پتاسیمی (حلالیت۱۰۰% در مدت زمان کوتاه) محتوای کلر بسیار پایین (تقریباً فاقد کلر) کاملاً مناسب برای محلول پاشی به دلیل ذرات بسیار ریز افزایش خاصیت انبار داری محصول و بهبود رنگ گیری افزایش مقاومت محصولات به آفات و بیماری ها و تنش های محیطی نظیر سرما، گرما، صدمات فیزیکی دارای خاصیت اسیدی به دلیل وجود یون سولفات که به سهولت به وسیله گیاهان جذب میشود. کی‌لیف از دو عنصر پتاسیم و گوگردتشکیل شده است کمبود آن‌ منجر به کاهش عملکرد و کیفیت محصول می‌گردد.

زمان تحویل: 3 الی 5 روز
قیمت قبلی: ۵۲۵,۰۰۰ تومان ۵%
قیمت: ۴۹۹,۰۰۰ تومان

با قابلیت حل صد در صدی در آب
جلوگیری و رفع سریع علائم کمبود دو عنصر پتاسیم و گوگرد در گیاه
وجود پتاسیم در سلول های گیاهی باعث افزایش غلظت سلولی شده که این افزایش غلظت مانع متلاشی شدن سلول در دماهای پایین شده در نتیجه امکان مقاومت به سرما را در گیاهان افزایش می­دهد. بی شک سولفات پتاسیم مناسب ترین انتخاب برای رفع این کمبودها می­باشد. از وظايف مهم گوگرد در گياهان ، مي توان به دخالت اين عنصر در بسياري از فعاليت هاي آنزيمي و نيز شرکت آن در ساختمان شيميايي بسياري از اسيدهاي آمينه نظير متيونين و سيستئين و نيز ترکيبات فرار مولد رايحه گياهاني نظير سير و پياز و خردل اشاره نمود.

روش و میزان مصرف کی لیف :
این کود برای تمام محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای قابل مصرف می باشد.

کود کی‌لیف علاوه بر مصرف محلوپاشی، از طریق آب آبیاری و کاربرد در خاک نیز قابل مصرف می‌باشد.

میزان مصرف کود سولوپتاس کی‌لیف همراه آبیاری 8 تا 20 کیلوگرم در هکتار و به صورت محلول‌پاشی 2 تا 5 کیلوگرم در هزار لیتر آب است.

 

هشدار: از ترکیب کردن کود سولفات پتاسیم با ترکیبات کلسیم و مس خودداری کنید.

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ماکرو
بسته بندی
1 کیلوگرم
کشور
بلژیک
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند