حشره کش روی اگرو نیم لیتر

حشره کش روی اگرو نیم لیتر RUI AGRO

ماترين (روي اگرو) حشره كشي تماسي و گوارشي كه با اثر بر سيستم عصبي و تنفسي آفات موجب مرگ آنها مي شود. ماده اصلی این فرآورده عصاره گیاهی داروئی بنام Sophora Flavescens است.

بدلیل طبیعی بودن و عدم وجود پسماند، عملا هیچ گونه اثر سوئی بر انسان، دام ومحیط زیست ندارد. گیاه مذکور مصرف داروئی دارد. میزان مصرف توصیه شده، غلظت ناچیز فرآورده وسمیت کم آن، خود مبین سازگاری این فرآورده با محیط زیست می باشد. ضمنا هیچ گونه اثر سوئی ازکاربرد این فرآورده برحشرات و کنه های مفید گزارش نشده است. قابليت كنترل بسياري از آفات جونده، مكنده و خاك زي از گروه هاي مختلف از جمله شته ها، مگس هاي سفيد، كنه ها، سوسک ها و حتي نماتدها را دارد، ضمنا گزارش شده گياهاني كه با اين فرآورده محلول پاشي شده اند دچار سفيدك نشده اند. به عبارتی دارای اثر قارچ کشی هم می باشد.
این فرآورده برای مهار و دفع آفات زراعت ها و باغات مختلف ازجمله سبزی ها، درختان میوه، چای و مراتع علیه انواع آفات آزمایش و مورد تایید قرارگرفته و حتی به عنوان فرآورده ای سازگار با محیط زیست، برای مهار و دفع آفات پارک ها و عرصه های جنگلی نیز توصیه شده است. این فرآورده باتوجه به دوره کارنس (فاصله آخرین پاشش تا برداشت) کوتاه مدت (سه روز) مناسب ترین آفت کش برای مهار و دفع آفات گیاهان مستقیم المصرف مانند صیفی، سبزی به ویژه خیار و گوجه فرنگی به خصوص کشت های گلخانه ای و تونل های پلاستیک می باشد.

موارد مصرف : 
• مبارزه با آفات برگ خوار گیاهان زینتی، شته، تریپس، مگس سفید، کنه قرمز، کنه زنگار
دوز مصرف : درمان : 1 در هزار به صورت محلول پاشی بر روی گیاه و خاک (در صورت بروز مجدد آفت، 2 هفته بعد تکرار گردد) 

راهنمای مصرف : 
مقدار دوز توصیه شده را در ظرف مورد نظر بریزید، مقداری آب ولرم به آن اضافه نمائید و خوب به هم بزنید سپس مقدار باقیمانده آب را به محلول بیفزائید و دوباره محلول بدست آمده را به هم بزنید تا یکسان گردد.
قابلیت اختلاط: خواهشمند است در هنگام مصرف با هیچ گونه سم یا کود اختلاط نگردد.

احتیاط های لازم:
•  این سم را بر روی مواد غذایی و ظروف نپاشید.
• هنگام سمپاشی از خوردن و آشامیدن و کشیدن سیگار خودداری نمایید.
• سم را در بسته بندی اصلی و در مکان خشک و به دور از تابش مستقیم نگهداری کنید.
• در صورت تماس با بدن، محل آلوده را با آب و صابون بشویید.
• لطفاً هنگام استفاده از ماسک، عینک و دستکش استفاده گردد. همچنین از دست زدن به گلدان سم پاشی شده بخصوص کودکان و حیوانات خانگی اجتناب فرمائید.

مشخصات

حالت
مایع
نوع نهاده
سموم کشاورزی
کاربرد
حشره کش
طیف اثر
غیرانتخابی
نحوه نفوذ
گوارشی
نحوه نفوذ
تماسی
گروه خطر
III
بسته بندی
500 میلی لیتر
کشور
چین
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند