کود مستر 38-11-3 25 کیلوگرم

کود مستر 38-11-3 25 کیلوگرم master

کود مستر ۳۸-۱۱-۳ یکی از انواع کودهای کامل می باشد که علاوه بر سه عنصر نیتروژن ( N ) فسفر ( P ) پتاسیم ( K ) که برای گیاهان ضروری است دارای عناصر میکرو و یا ریز مغذی نیز می باشد بنابراین می تواند نیاز های گیاهان را به خوبی برطرف کند. کود ان پی کا مستر ۳۸-۱۱-۳ برای بالا بردن مقاومت گیاه در برابر بیماری ها و آفات بسیار کاربرد دارد و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند تا خسارت اقتصادی کمتری به کشاورزان وارد شود. فرمولاسیون کود مستر ۳۸-۱۱-۳ میکرو کریستال است و حلالیت بسیار خوبی در آب دارد.

به دلیل مواد اولیه ی مرغوب این کود حالت فیزیکی خود را حفظ می کند و کلوخه نمی شود. کود ان پی کا مستر ۳۸-۱۱-۳ به دلیل داشتن درصد بالای پتاسیم و درصد کم ازت ( نیتروژن ) برای کاکتوس ها و ساکولنت ها نیز بسیار مناسب است و رشد آنها را بهتر می کند. کود ان پی کا  مستر ۳۸-۱۱-۳ باعث افزایش قند محصولات و بهبود رنگ و طعم آن ها شود. از این کود می توان در سیستم های آبیاری و به صورت محلول پاشی استفاده کرد.

خصوصیات کود مستر 38-11-3

فرمولاسون میکروکریستال

  • حلالیت نسبتا خوب در آب
  • کلوخه نمی شود
  • قابل استفاده در سیستم آبیاری و محول پاشی
  • کمک به افزایش قند محصولات و بهبود رنگ و طعم

کود ان پی کا مستر ۳۸-۱۱-۳ تولید شرکت والگرو ایتالیا می باشد که در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار عرضه می شود. میزان دوز پیشنهادی حدود ۵ الی ۱۰ کیلوگرم در هر هکتار است اما برای اطلاع دقیق از مشاوران بهرویش کمک بگیرید همچنین برای تهیه این کود به فروشگاه آنلاین بهرویش مراجعه نمایید.

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ماکرو
بسته بندی
25 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
valagro
کشور
ایتالیا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند