کود مرغی پلنت بیوران 25 کیلوگرم

کود مرغی پلت بیوران 25 کیلوگرم bioran

ارگانیک تهیه شده از کمپوست کود مرغی دارای ۷۰ درصد ماده آلی خشک , استریل و پلیت شده قابل استفاده برای تغذیه همه گیاهان

 این کود آلی عاری از هرگونه علف های هرز می باشد و باعث افزایش کیفیت محصول می شود . همچنین  قابلیت نگهداری میوه ها و سبزی ها را نیز افزایش می دهد .
اثر های سودمند مواد آلی هیومیکی در بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و زیستی خاک های زراعی و نقش آنها در افزایش کمی و ارتقاء کیفی محصولات کشاورزی از دیرباز مورد توجه بشر بوده است . این مواد نه تنها منبع ارزشمندی از عناصر غذایی پر مصرف نظیر ازت ، فشفر ، گوگرد و هیومیک اسید و عناصر کم مصرف مثل آهن ، روی ، مس و . . . است بلکه با تشدید فعالیت های زیستی در باروری خاک بسیار موثر است .
آزاد شدن کند و تدریجی عناصر موجود در کود حیوانی و در نتیجه شستشوی ناچیز عناصر غذایی در طول دوره رشد یکی دیگر از ویژگی های مطلوب کودهای آلی هیومیکی است . کمپلکس های آلی فلزی که بر اثر تجذیه میکروبی مواد آلی در خاک تشکیل می شوند ، چرخش عناصر کم مصرف را به طور موثری تحت تاثیر قرار می دهند .
مواد آلی با کلاته کردن عناصر غذایی انها را به شکل قابل جذب برای گیاه در خاک نگه می دارند .
این مواد با برخورداری از پتانسیل بالا در نگهداری و آزاد سازی عناصر غذایی ، نقش عمده ای در بافر کردن PH خاک دارند و از تغییرات شدید PH جلوگیری می کنند . ماده آلی ویژگی های فیزیکی خاک را بهبود بخشیده و تجزیه آن موارد مورد نیاز برای تشکیل و پایداری خاکدانه ها را فراهم می سازد و با بهبود ساختمان خاک توسعه ریشه را افزایش می دهد .
ماده آلی با افزایش تخلخل کل و پایداری خاک دانه ها بر روی خصوصیات فیزیکی دیگر خاک از جمله افزایش نفوذ پذیری و ضریب آبگذاری ، تاثیر بسیار مطلوبی می گذارد . در نهایت مفاومت به کم ابی را در گیاه افزایش می دهد .

مشخصات

حالت
گرانول
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ارگانیک
بسته بندی
25 کیلوگرم
کشور
ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند