کود فولویک اسید95%اگرومین 1 کیلوگرم

کود فولویک اسید95%اگرومین 1 کیلوگرم fulick acid

کود فولویک اسید95% اگرومین حاوی درصد بالای فولویک اسید می باشد که به عنوان ماده ی آلی حاصل از تجزیه ی بقایای موجودات زنده بدون تاثیرات مخرب زیست محیطی، در تولید محصولات زراعی و باغی مورد استفاده قرار می گیرد.کود فولویک اسید95% اگرومین بهترین کود برای مصرف توام با کودهای معدنی است برای کارایی و جذب بیشتر وسریع ترمی باشد. یک مولکول فولویک اسید قادر به حمل بیش از 60 عنصر معدنی و ریزمغذی برای تقویت مبادله کاتیون است.

مزایا:

  • افزایش فعالیت میکروبی و قدرت کلات کنندگی عناصر ریزمغذی
  • تحریک متابولیسم گیاه ، افزایش فعالیت آنزیم های گیاهی
  • افزایش نفوذ پذیری غشاء سلولی، تسهیل انتقال موادغذایی در بافت گیاهی
  • جلوگیری از بیماری های گیاهی، مقاومت در برابر تنش گیاهی
  • افزایش ظرفیت تبادل کاتیون و حفظ رطوبت و جذب بهتر مواد غذایی
  • افزایش عملکرد کیفی و کمی محصولات

عناصر موجود:

کمپلکس فولیک اسید                95%

PH 5-6

 

دستورالعمل مصرف:

مصرف این کود درمصرف خاکی/کود آبیاری در گیاهان زراعی 5 کیلوگرم در هکتار در طول فصل و در گیاهان باغی  0.5 -2 کیلوگرم در هکتار در طول فصل می باشد و در محلول باشی به صورت 500-250 گرم در هکتار می باشد.

نکته:ممکن است به میزان کمی روی برگ و یا میوه باقی بماند. از محلول پاشی نزدیک فصل برداشت خودداری کنید.میزان لک روی میوه و برگ کود فولویک اسید95% اگرومین بسیار بسیار پایین تر از هیومیک اسید ها است

اسید فولویک:

اسید فولویک یکی از با ارزش ترین مواد موجود در کشاورزی و زیست شناسی است. کود فولویک اسید به طور حتم ماده ای چند کاربردی و تولیدی است که کیفیت بسیاری از محصولات را افزایش می دهد و فواید زیادی را برای خاک و گیاه ایجاد می کند.اسید فولویک همانند اسید هیومیک از طریق تجزیه‌ی میکروبی حاصل می‌شوند. به دلیل اینکه محتوای اکسیژن اسید فولویک تقریباً دوبرابر اسید هیومیک است، رنگ آنها طلایی است و از نظر بیولوژیکی از اسید هیومیک فعال‌تر هستند. مزیت عمده‌ی اسید فولویک توانایی آنها برای اتصال به مواد مغذی و انتقال این مواد به گیاه است. در حقیقت اسید فولویک مؤثرترین ترکیبات کلات‏‌سازی حاوی کربن هستند که شناخته‌شده‌اند. این ویژگی به‏ دلیل اندازه‌ی مولکولی کوچک و بار الکتریکی آنها است (گرچه اسید فولویک کوچک هستند، ولی می‌توانند چندین بار وزن خود را در مواد معدنی تحمل کنند). می‌توان اسید فولویک را به‌عنوان راه‌آهن‌هایی تصور کرد که مواد مغذی حیاتی برای گیاه را (از خاک به‌سوی گیاه) حمل می‌کنند.

 

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ارگانیک
بسته بندی
1 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
اگروناترینتز دل نورته
کشور
مکزیک
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند