کود سولفات پتاسیم نوتری ویت

کود سولفات پتاسیم نوتری ویت ۲۵ کیلوگرم nutrivit

کود سولفات پتاسیم نوتری ویت ، یک کود بسیار خالص پتاسیم و عاری از نیتروژن است که به سرعت و به طور کامل حل می شود. این کود نسبت به کیک شدن (تمایل یک پودر به تبدیل شدن و انباشته شدن به صورت یک توده) حساس نیست و پیشنهاد می شود در طی مرحله رشد میوه و ریزوم (ساقه زیر زمینی) به خصوص در دوره خشکی استفاده شود.

سطح بالای پتاسیم در فرمول این کود فشار سلولی را بهبود می بخشد و عملکرد روزنه های برگ را تنظیم می کند. علاوه بر این، عدم وجود نیتروژن به همراه وجود گوگرد به رشد زایشی گیاه کمک می کند.

کود سولفات پتاسیم نوتری ویت ، یک کود ترکیبی از پتاسیم (51٪) و گوگرد (18٪)، دو ماده مغذی مورد نیاز برای رشد گیاه است. استفاده از این کود برای کاهش pH خاک، در هنگام نیاز به گوگرد یا هنگامی که میزان استفاده از نیتروژن یا ازت محدود باشد، توصیه می شود (برای مثال در پایان فصل).
این کود به راحتی توسط گیاه قابل جذب است، مقاومت گیاه را در برابر خشکی، سرمازدگی، حشرات و بیماری ها افزایش می دهد، بنابراین باعث افزایش بازدهی و کیفیت محصولات زراعی می شود. سولفات پتاسیم نوتری ویت  به افزایش ارزش غذایی محصولات زراعی، بهبود طعم و ظاهر و همچنین ظرفیت انتقال و انبارداری آنها کمک می کند. این کود محصولی بلورین، با حلالیت بالا و عملاً عاری از کلرید است.

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ماکرو
بسته بندی
25 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
رها اندیش کاوان
کشور
سوئد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند