%‎۱۰ تخفیف
نوار پیوند ایران گرفت 1 عددی 5 سانتی

نوار پیوند ایران گرفت 1 عددی 5 سانتی iran Gereft

از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مباحث در باغداری و تکثیر درختان و گیاهان مبحث پیوند می‌باشد که نیاز به تخصص و تجریه بالایی دارد. پس از هر نوع پیوند محل برش و پیوند نیازمند ایزوله‌سازی و محافظ ویژه هست تا از ورود هر گونه میکروب، عوامل خارجی و نفوذ هوا به محل پیوند جلوگیری نماید. نوار پیوند با ضریب کشسانی بالا که از پارامترهای کیفیت محصول می‌باشد باعث افزایش گیرایی پیوند و در نتیجه بالا رفتن میزان باردهی گیاه و درخت می‌شود.

زمان تحویل: 3 الی 5 روز
۴۹,۰۰۰ تومان ۱۰%
۴۴,۱۰۰ تومان

هر نوع پیوندی پس از برش نیاز دارد تا کاملا از محیط بیرون عایق شده و هوا از بیرون به محل پیوند نفوذ نکرده و همچنین رطوبت محل پیوند از دست نرود.
نوار پیوندی لاتکسی جذبی با خاصیت کشسانی خود، امکان عایق کاری محل پیوند را به سادگی فراهم می نماید.

توضیحات نوار پیوند زنی جنس با کیفیت
هر نوع پیوندی پس از برش نیاز دارد تا کاملا از محیط بیرون عایق شده و هوا از بیرون به محل پیوند نفوذ نکرده و همچنین رطوبت محل پیوند از دست نرود. نوارهای پیوند لاتکسی با خاصیت کشسانی خود، امکان عایق کاری محل پیوند را به سادگی فراهم می نماید. اما نوار پیوند زنی لاتکسی جذبی مزیت دیگری نیز دارند. مزیت دیگر نوار پیوند لاتکسی ، خاصیت جذبی آن است. این خاصیت باعث می شوند که نیازی به باز کردن نوار پیوند زنی از محل پیوند نباشد، و خود نوار پس از مدتی تجزیه شده و آسیبی به درخت و محیط اطراف خود نمی رساند.

مشخصات

حالت
پلاستیک
نوع نهاده
ابزار و تجهیزآلات
کشور
ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند