لانس سرا ترکیه

لانس سرا ترکیه SERA

قابلیت نصب بر روی: انواع سمپاش تراکتوری، فرغونی و زنبه ای قابلیت تنظیم نوع پاشش: با چرخندان دسته لانس دارد تعداد پولکی همراه: 3 عدد پولکی با شماره های 2.5، 1.5 و 1 یک عدد واشر زاپاس برند و سازنده کالا: سرا SERA کشور تولید کننده: ترکیه Turkey

سمپاشی و محلول پاشی درختان یکی از امور باغبانی است که هر ساله در چندین نوبت در هر باغ و زمین کشاورزی انجام می گیرد. روش های مختلفی برای سمپاشی مورد استفاده است. از جمله روش های جدید استفاده از سمپاش های اتومایزر باغی است. این نوع سمپاش ها با حرکت تراکتور در بین باغ با تلفیق فشار پمپ سمپاشی و باد تولیدی سمپاش، محلول را به درختان می رسانند. اما این روش در بسیاری از مناطق امکان استفاده ندارد. پس باغداران با استفاده از پمپ های سمپاشی، شیلنگ و لانس سمپاش اقدام به محلول پاشی و سمپاشی می کنند.

در روش سمپاشی با شیلنگ، استفاده از لانس سمپاشی مناسب و با کیفیت باعث صرفه جویی در زمان و میزان محلول مورد استفاده می گردد. لانس سمپاشی باشاک ترکیه یکی از با کیفیت ترین لانس های موجود در ایران است. این نازل سمپاشی توانسته با عملکرد خوب خود توجه خیلی از باغداران را به خود جلب نماید. حتی شهرت این لانس به اندازه ای است که مدل های چینی نیز از روی این مدل کپی می شوند. دسته نازل سمپاشی به عنوان شیر تنظیم عمل می کند. این دسته می تواند نوع پاشش سم را تعیین نماید. نازل باشاک ترکیه توانایی پاشش از حالت جت تا اسپری را دارد. نازل سمپاش باشاک را می توان به تمام سمپاش های تراکتوری، فرغونی و زنبه ای نصب نمود. این محصول غیر از پولکی نصب شده با شماره 2.5 دارای 2 عدد پولکی دیگر با شماره های 1.5 و یک نیز می باشد.

مشخصات

نوع دسته
روکش دار
حالت
اسپری
نوع نهاده
ابزار و تجهیزآلات
کشور
ترکیه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند